Můj blog nyní nabízí 54 ČLÁNKŮ. Doporučuji vám navštívit - EROTICKÉ POMŮCKY - moji druhou stránku o erotických pomůckách.

pondělí 10. září 2012

Nezájem o sex a erotické vzrušení



Může mít operace děložního děloha za následek snížení libida?

Otázka od čtenářky Staňkov

V prosinci byly dva roky, co mi operovali děložní čípek, protože jsem měla HPV virus 3. stupeň. Od té doby jsem přestala mít chuť na sex a je mi doslova protivné, když se mám milovat s mužem. Velmi mě to trápí a jsem nešťastná hlavně kvůli muži, netlačí mě mít sex. Mám 36 let a myslím si, že jsem ještě dost mladá, abych přestala mít chuť na sex. Mezitím všechno klapalo tak, jak mělo. Neobrátila jsem se s tímto problémem na svého gynekologa, protože jsem si myslela, že se to zlepší. Myslíte, že tento můj problém může mít nějaký souvislost s tou mou operací, případně chorobou? Nevím, jestli mi budete umět poradit, ale budu vděčná za každou jednu radu od vás.

Odpověď od našeho odborníka, sexuologa Martina hřivnáče

Příčina poklesu chuti na sex se nedá bez osobního rozhovoru jednoznačně určit. Důvodem může být bolest, kterou jste po zákroku při styku cítili, nebo i pocit, že už po gynekologické stránce nejste stoprocentní. Nejlepší by bylo navštívit psychologa, nebo psychiatra. Nechuť na sex u žen je většinou psychogenního původu. Další možností je dát si u gynekologa vyšetřit hormonální profil, aby se vyloučil hormonální problém jako příčina sníženého libida.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.