Můj blog nyní nabízí 54 ČLÁNKŮ. Doporučuji vám navštívit - EROTICKÉ POMŮCKY - moji druhou stránku o erotických pomůckách.

pondělí 10. září 2012

Malý penis a nízké sebevědomí- přidejte do sexu i erotickou pomůcku



Otázka od čtenáře Andreje

Dobrý den, pane doktore,
mám 30 let. Můj penis měl délku 17 cm a obvod 15 cm. No před časem jsem prožil ve věci sexuality trauma a dost jsem přibral na váze. Od té doby se moje erekce změnila. Nemám s ní však problém, spíše je problém s velikostí. V současnosti je to asi 13 cm délka a 13 cm obvod. Je to tedy asi psycho (trauma) somatický (nadváha) problém. Zhubnout plánuji, jen nevím, jestli něco dokážu udělat s tím druhým problémem. Chci se zeptat, jestli s mou nynější velikostí dokážu sexualne uspokojit potencionálně partnerku. Děkuji.

Odpověď od našeho odborníka, sexuologa Martina hřivnáče

Zmenšení penisu z 17 na 13 cm není obvyklé a pokud máte erekci opravdu 100%, podle mě ani není reálné. Může jít pouze o relativně zkrácení penisu, protože jeho část je zanoření do podkožního tuku. Každému muži, který přibere, se penis relativně zkrátí, resp. skryje se pod kůži. Když si při měření penisu změříte délku od kosti nad penisem až po jeho konec, určitě se bude délka blížit 17 cm. Kromě toho, délka není podstatný faktor při uspokojeni ženy. Mnohem důležitější je dostatečná předehra, poslech přání ženy během styku a přitulení se k sobě po orgasmu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.