Můj blog nyní nabízí 54 ČLÁNKŮ. Doporučuji vám navštívit - EROTICKÉ POMŮCKY - moji druhou stránku o erotických pomůckách.

pondělí 10. září 2012

Chcete vždy, nebo jste někdy jeho erotická pomůcka?



Měli byste se nutit do sexu, i když se vám nechce?


"Dnes večer na to nemám náladu drahoušku, není mi dobře, bolí mě hlava ..." Klišé, které zná snad každý z nás. Vtip, který je narážkou na nestálost ženského libida. Skutečnost, že naše ložnice nejsou neustále plné vášně a sem tam se musíme k milostným hrám takříkajíc donutit, je citlivá téma. Dokonce přímo tabu.


Možná proto, že v naší společnosti sex hraje důležitou roli, a tím spíše v ní platí, že stáli partneři musí mít bohatý sexuální život. Jenže, co když si občas víc než milování, potřebujete dopřát spánek a odpočinek? Máte to v takové chvíli překousnout a do sexu se "donutit"?

Nemá chuť na sex, co s tím?
Mnoho stresu, žádný sex

"Když jsme se s kamarádkami povídali o sexu a ony tvrdily, že se milují tři až čtyřikrát do týdne, cítila jsem se provinile. Uvědomila jsem si, že je to přes týden, co jsem si na svého přítele nenašla čas, "vypráví osmadvacetiletá lékařka Lucia.

Její osobně taková periodicita vyhovuje, její přítel by se prý ale rád miloval častěji. Občas se tak Lucia "překoná", i když se jí moc nechce. "Myslím si, že si to ani nevšimne. Já se v takové chvíli snažím, abych si to odbyla co nejrychleji a mohla jít spát, "přiznává.

Právě odlišná míra sexuální touhy se sexuoložka poradnami táhne jako červená nit. "Je však naivní očekávat, že se dvě libido mohou bez přestání nacházet na stejné vlnové délce," varuje sexuolog Radim Uzel. Míra touhy se navíc u mužů a žen v průběhu vztahu mění.

"U mladších párů nebo v začátcích soužití je tím aktivnějším zpravidla muž. Naopak kolem čtyřicítky začne po bytě žena kroužit v černé prádle, aby si dokázala, že je stále sexy, "vysvětluje.



Stres či vyčerpání z namáhavého dne v práci jsou spolehlivým zabijákem touhy, ale ... I když chceme raději spát nebo se uklidňovat sledováním seriálu, většina žen se rozhodne pro sex. Máme totiž pocit, že by to tak mělo být.

Sex po práci? Ani náhodou, říká 7 z 10 lidí

"Představil jsem si, jaké by to bylo naopak, kdyby mi přítel řekl, že jindy, že teď se chce raději dívat na televizi. Asi by mě to zranilo a dlouho bych mu to neodpustila, "říká Lucie. (I to by se mohlo stát, o mužské sexualitě sice panuje mýtus o" nadsamcoch "neustále chtivých sexu, ale i oni musí své libido někdy probouzet.)

Podobně jako Lucia ráda žen občasnému umělému burcovaniu touhy rozumí jako projevu něhy a lásky, způsob, jak nezranit partnera, kterého milují. Někdy zase vstřícnost motivuje strach, aby muž nehledal uspokojení někde jinde, zda snaha vyhnout se rozchodu. Sex se pak používá jako náplast na problémy ve vztahu, podle hesla: Když se milujeme každý den, znamená to, že je vše v pořádku.
Ať už je to za mnou

Pětadvacetiletá novinářka Judita ale tvrdí, že je občas ráda, že se do milování "přinutila". "Když jsem velmi unavená, nemám na sex ani pomyšlení. Stane se, že se přinutit. Ale pouze na začátku, nechám všemu volný průběh, aby se můj partner necítil být odmítnut. Nebo, abychom se nepohádali. Nakonec mi milování pomůže a cítím se lépe. Přítel se necítí trapně a já se zároveň uvolním. Proto to vůbec nelituji. "

Pokud se však k milování nutíte delší dobu a nejde pouze o jednorázovou záležitost, může vaše touha zmizet úplně. A jen těžko se vrátí zpět.

Pocit, že si pouze plníte nepříjemnou povinnost, kterou chcete mít co nejrychleji za sebou, je pro oba zraňující.

"Říci nahlas, aby přispěchal, ať už to ukončíme, je horší, než rovně říct ne," myslí si sexuolog Radim Uzel. Za iluzorní považuje i obecně vžitá představa, že vášnivá noc dokáže zahladit partnerskou krizi. "Je to přesně naopak," vysvětluje s tím, že výsledkem snahy řešit problémy ve vztahu ložním akrobacií obyčejně je, že se k současným problémům přidají další.

Pokud se partner kvůli milování překonává, může k němu získat skutečný odpor, potvrzuje pětadvacetiletá Alena. "Zatímco mně stačí milovat se párkrát do měsíce, můj přítel by to nejraději dělal každý den. Nenutí mě, spíše se snaží ve mně vzbudit touhu. Jenže výsledek je opačný. Došlo mi, že se už ani netěší na společný večer doma. Představím si, jak se zase bude snažit a je mi z toho špatně. "

Spíše by se mělo vyjít vstříc tomu partnerovi, který něco nechce, jako tomu, co něco požaduje. Na druhou stranu, vztah je uměním kompromisů.

Nespavé spolu: Má náš vztah budoucnost?
Co s tím?

Funkčním návodem je sexuální abstinence. Podle doktora Uzla mohou partneři strávit víkend nebo dovolenou odděleně. "Zajistí to odstup a nadhled. Touhu stimuluje odloučení více než předstírané výbuchy vášně, "radí.

Když tedy příště budete v posteli přemýšlet, zda předstírat spánek nebo zahrát sexuální divadýlko, je dobré mít na paměti, že sex není lék. Ani na nefunkční vztah, ani na nízké sebevědomí. A už vůbec není olympijskou disciplínou, ve které se od vás očekávají splněny limity, či pokořeno rekordy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.