Můj blog nyní nabízí 54 ČLÁNKŮ. Doporučuji vám navštívit - EROTICKÉ POMŮCKY - moji druhou stránku o erotických pomůckách.

pondělí 10. září 2012

Jak jej přítáhnout? Erotické SMS



Nemá sa k činu? Pošlite mu správu, ktorá ho presvedčí.

Máte strach, že neodpíše? Máme tipy, čo nasúkať do stošesťdesiatich znakov tak, aby ho túžba nenechala chladným...

Pohrávam sa v práci s veľmi nevhodnými myšlienkami. Na začiatok by som si ťa položila na stôl...

Viem, že si dnes zaneprázdnený, ale môžeš si pridať jednu vec na zoznam vecí, ktorý máš dnes urobiť? Mňa.

Práve som vyliezla zo sprchy. Čo tak prísť a pomôcť mi zašpiniť sa znova?

Do tridsiatich minút budem voľná. Ideš si tú zábavu užiť so mnou?

Kiež by si bol tu ... (Pridajte obrázok vnútorných stehien, no neodhaľte nič.)

Mala som s tebou veľmi hriešny sen. Čo tak ho dnes večer zrealizovať?

Uvidíme, či rozlúštiš túto skratku: OMG IWUIM. (Ó Bože, chcem ťa v sebe)

Pomocou jednej ruky napíš tento text a stlač gombík odoslať. Pomocou tej druhej stlač „môj gombík“ ...

Jógu praktizujem úplne nahá. Chceš vidieť, aká som ohybná?

Práve som šla na toaletu v bare (reštaurácii/škole...) a vyzliekla si nohavičky. O jednu vec menej, čo musíš dnes urobiť...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.