Můj blog nyní nabízí 54 ČLÁNKŮ. Doporučuji vám navštívit - EROTICKÉ POMŮCKY - moji druhou stránku o erotických pomůckách.

pondělí 10. září 2012

Nezabíjí podprsenka vaši domácí erotiku?



V první řadě byste měli zhodnotit, zda si to můžete dovolit. Teprve pak se zabývejte názory okolí.

Jennifer Aniston ví, jak na to. Podprsenku nosí málokdy.

Přemýšlíte nad tím, zda je vhodné vyrazit do ulic v topu, pod kterým nemáte podprsenku? Hroty bradavek vykúkajúce zpod trička působí na oči mužů jako magnet. Nezáleží na to, jak velké máte prsa.


Pokud půjdete ven "naostro", v tomto případě bez podprsenky, pohledem mužů se určitě nevyhnete! Stačí, že vás setřese z chladného vánku a už se vám pod tričkem budou rýsovat vztyčené hroty bradavek. A právě to mužů dokáže dohnat k šílenství.

"Myslím si, že je to neskutečně sexy a když se žena takto oblékne, nesmí být zaskočená, že si to muži na ulici budou všímat. I proto mám rád léto," přiznává Tomáš z Bratislavy.

Pokud jste připravena na takový zájem o vaši osobu a máte na to dost odvahy, tak si to určitě vyzkoušejte. Je to svým způsobem velmi osvobozující, nemít na sobě nic, jen příjemné tričko. Zejména v létě.


Samozřejmě, příjemnější na pohled bude, pokud máte prsa ve formě a nesahají vám v tom horším případě až po pupek. Takový experiment by rozhodně mohli vyzkoušet dámy s menším poprsím.

"Nedávno jsem stála před skříní s oblečením a přemýšlela nad topem, který jsem ještě nikdy neměla na sobě. No podprsenku pod něj neschováte. Jelikož mě čekal večer ve společnosti manželových přátel, rozhodla jsem se pro jiný top. A udělala jsem dobře. Náhodou se totiž debata zvrtla na ženy a oblékání. Jeden z manželových kolegů řekl, že pokud si dá na sebe žena šaty či tričko bez podprsenky, okamžitě ji vnímá jako sexuální objekt, protože to vypadá, že chce provokovat mužů, "vypráví Karin z Bratislavy.

"Takže jsem si v duchu řekla, že jsem udělala dobře, i když mě to velmi lákalo, odhodit všechny zábrany, být sexy a nemyslet na to, co si myslí ostatní," dodává.

Mějte na paměti zejména to, že bradavky jsou citlivé a je v nich množství nervových zakončení. Takže se díky jemnému kontaktu s tričkem mohou vztyčit a upozornit na sebe. Pokud jedete na lov, tak právě taková taktika je ideální, hlavně během teplých letních večerů ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.