Můj blog nyní nabízí 54 ČLÁNKŮ. Doporučuji vám navštívit - EROTICKÉ POMŮCKY - moji druhou stránku o erotických pomůckách.

pondělí 10. září 2012

Co muži v erotice nesnášejí?



Přinášíme vám pár mužských názorů jako výstrahu.

I když se to těžko přijímá, nejsme vždy ty "chutné", dokonce nás muži někdy vnímají jako odpuzující!


Tuny líčidel? Zapomeňte!

Tomáš, student, 23

"Na ženách se mi hnusí okousané nehty a když je žena vysloveně" zmachlená ". Samozřejmě, make-up pokud ho není příliš mnoho, na kráse může jen přidat, ale nesnáším, když má někdo na sobě" kilo "líčidel. Také ruky, a tím pádem i nehty by měly být vizitkou každé dámy. No když někdy vidím, jaké nehty ženy mají, jsem zděšen. Nepřichází v úvahu, abych se se ženou, která má ošklivé nehty setkával. Jednou se tak stalo, ale nemohlo to mít déle pokračování, protože jsem nebyl schopen se dotyčné i jen dotknout. Kdybych se náhodou zamiloval do ženy s neupravenými nehty, určitě bych se jí snažil při první vhodné příležitosti nastínit situaci a dát věci do pořádku. Na svátek by ode mne určitě dostala poukázku do nehtového studia. "
Stará mladou? Ne!

Michal, redaktor, 38 let

"První místo v mém žebříčku asexuálové vyhrávají určitě silonové podkolenky, které dělají otřesný kroužek kolem nohy. Hned za nimi jsou silonové" ťapky ", které by se určitě neměli nikdy ocitnout v sandálky. Podle mě by ženy tyto dva výrobky měli nadobro vyřadit ze své výbavy, protože vysloveně odpuzují. Ale například punčošky nebo podvazky už patří do přístupnějšího kategorie. Také se mi nelíbí, když se ženy stylizují do role "náctiletých", přizpůsobují tomu patřičně oblečení a make-up, a mají přitom už svůj věk. Působí to pak spíše tragikomicky než přitažlivě nebo sexy. "
Chlupy pryč!

Martin, PR manažer, 33 let

"Obdivuji ženskou snahu po dokonalosti v práci, doma a také v posteli. Žena je stvoření mnohem aktivnější než muž-vždyť vezměte si napriklad take víkendy: my muži po noční party odpočíváme a naše přítelkyně se probudí mnohem dříve. Samozřejmě, že se dají do pořádku a probudí nás polibkem a snídaní, zatímco my na nich dýchá alkoholické-nikotinovým dechem. Na ženách mi však opravdu vadí, když se o sebe nestarají. Vyloženě neestetické je, když žena není oholená. V dnešní době by pro ženy měla být depilace samozřejmostí stejně jako antiperspirant a značkový parfém. Vždyť už i muži, špičkoví manažeři a podnikatelé neváhají zavítat do solárií, či na kosmetiku. Celkově, žena by se o sebe měla starat, a dbát na to, aby byla ozdobou pro muže. Věrná přívlastku " krásnější "nebo" něžnější "polovička."
Pozor na grády!

Laco, fotograf, 51 let

"Neodsuzuje ženy, které si čas od času dají skleničku vína nebo dobrý koktejl. No žena v totálním alkoholovém opojení je nejen negustiózna, ale podle mě se se jí to ani nehodí. Má si držet dekorum a neznám nic horšího, než když je na mol. Často se mi stává, že vidím dívky, podotýkám opravdu pěkné dívky, které se neváhají "zhovadiť" alkoholem. Plete se jim jazyk, zakopávají nebo se neumí udržet na nohou. Pokud žena a alkohol, tak určitě s mírou. "

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.